07 May 2013

Cum ar trebui sa arate niste pantofi cu toc comozi

Hey ladies! Astazi a fost atat de frumos afara incat n-am rezistat si dupa ce am luat pranzul, am decis sa fac o plimbare in parc. La o prima vedere am putea spune ca tinuta mea nu e tocmai potrivita pentru o plimbare in parc. Cine s-ar incumeta sa poarte pantofi cu toc ziua, in parc? Ei bine, sa stiti ca aceste incaltari, contrar aparentelor, sunt extreeeem de comode. 


Fiindca sunt destul de inalta, foarte rar se intampla sa port pantofi cu toc, insa astazi am zis sa fac o exceptie. Si bine am facut fiindca acum va pot da cateva sfaturi cu privire la alegerea pantofilor perfecti! In primul rand, optati pentru unii cu toc gros, care ofera stabilitate si un plus de confort. Daca sunteti inalte si va puteti permite sa purtati pantofi cu tocuri mai mici de 10 cm, tocmai ati gasit "reteta" pantofilor cu toc care sa va ajute sa treceti cu bine peste o zi lunga de munca! 



Dupa cum vedeti, nu intamplator am ales sa port pantofi cu varf ascutit. Motivul? Acestia alungesc vizual picioarele si, implicit, silueta, facandu-ne sa parem mai inalte si mai suple!


That's about it. For now.
Kisses, B



4 comments:

  1. Ce pantofi superbi :X iti sta superb asa.

    Pupici
    shoeper-women.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. you look so chic my dear!!
    happy summmer <333


    http://therubberdoll.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you! Have a fabulous Summer!

      Delete

Thanks for stopping by! Love, B

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...