22 August 2011

Back to college: Varsity Jackets

Hey all! I know it`s been a while since I haven`t posted something new on this blog, but I`ve been a little busy with work and so. But I made my "homework"!! :D  I found something pretty cool that we, fashionistas, should have this autumn - the varsity jackets (or college jackets) :D  I think they look awesome with jeans and high heels, a dress or , simple, with jeans and sneackers..sport! Plus they remind u of the most beautiful years in a person`s life: highschool! I saw some varsity jackets on the H&M site and I hope I`ll see them soon in stores!


Buna tuturor! Stiu ca a trecut ceva timp decand nu am mai scris pe blog, dar am fost putin ocupata cu munca si chestii de genul asta. Dar mi`am facut temele :D !!! Am gasit ceva super tare carora noua, fashionistelor, nu ar trebui sa ne lipseasca din garderoba toamna aceasta - the varsity jackets  (sau mai pe romaneste - gecile de colegiu) :D Arata super cu o pereche de jeansi + tocuri, cu o rochie sau pur si simplu sport...cu jeansi si tenesi. Plus ca iti reamintesc de cea mai frumoasa perioada din viata : liceul! Am vazut cateva geci de genul acesta pe site-ul H&M, dar nu stiu daca au aparut inca in magazinele de la noi...sper sa apara cat mai curand! 



I love this version of the jacket! 


 Jacheta H&M - banuiesc ca o sa fie in jur de 100-200 Ron






kisses, B.

No comments:

Post a Comment

Thanks for stopping by! Love, B

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...